Rybnik: Wraca bezpośrednia obsługa klientów w Urzędzie Miasta

Dobra wiadomość dla mieszkańców Rybnika – od 4 maja bezpośrednie wizyty w Urzędzie Miasta ponownie będą możliwe. Niemniej jednak trzeba mieć na uwadze, że sytuacja nie będzie przypominać tej sprzed pandemii.

Reżim sanitarny

Zagrożenie nie minęło i trudno powiedzieć, kiedy minie (jeśli w ogóle minie). Mając to na uwadze, jedynym wyjściem jest wracanie do normalności z zadbaniem o określone zasady bezpieczeństwa. W szczególności chodzi o prawidłowe korzystanie z maseczki, czyli zakrywanie ust i nosa. Bardzo ważne jest też to, że na terenie Urzędu będzie przebywać ograniczona liczba osób – w obecnej sytuacji gromadzenie się ludzi jest niedopuszczalne. Klienci mogą umawiać wizyty telefonicznie lub za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacji.

Warto również podkreślić, że magistrat apeluje o nienadużywanie możliwości korzystania z bezpośrednich wizyt. Rekomenduje się kontakt telefoniczny lub za pomocą adresu e-mail. Przywrócenie bezpośrednich wizyt to odpowiedź na oczekiwania osób, dla których bezpośrednia wizyta jest ważna (klienci zmagają się z różnymi problemami).